Thursday, February 14, 2013

ဒုတိယ အေကာင္းဆံုးလား


ငါတို႔သည္အျပစ္ရွိစဥ္ပင္ ခရစ္ေတာ္သည္ ငါတို႔အတြက္ေၾကာင့္     အေသခံေတာ္မူသည္ ျဖစ္၍.........။       —  ေရာ ၅း၈

အသစ္စက္စက္ခင္ပြန္း ႏုိးလာမည့္ အခ်ိန္ အခိုက္အတန္႔ကို စဥ္းစားၿပီး “ေလအာ” တစ္ညလံုး အိပ္မေပ်ာ္ ျဖစ္ေနေပလိမ့္မည္။ သူ၏ခင္ပြန္းက သူ႔မ်က္ႏွာမဟုတ္ဘဲ “ရာေခလ”၏ မ်က္ႏွာကိုသာ ျမင္ရရန္ ေမွ်ာ္လင့္မည္ကို သူသိသည္။ ယာကုပ္ သည္ ေထာင္ေခ်ာက္ဆင္ လွည့္စားခံခဲ႔ရသည္ကို သေဘာေပါက္လ်က္ သူ႔ကိုအရင္ ကတိေပးထား သည့္ ရာေခလအားရရွိရန္ လာဗန္ႏွင့္သေဘာတူညီ မႈ တစ္ခုထပ္မံ ျပဳလုပ္ခဲ့သည္ (က ၂၉ း ၂၅ – ၂၇)။
အေရးမပါသူ (သို႔) ဒုတိယအေကာင္းဆံုး ဟု သင္ခံစားရဖူးပါသလား။ “ေလအာ” ထိုကဲ့သို႔ ခံစားခဲ႔ရသည္။ သူမ၏သားႀကီးသံုးေယာက္ကို နာမည္ေပးရာတြင္ ထိုခံစားခ်က္ကို ေတြ႕ျမင္ႏိုင္သည္။ (း၃၁-၃၅) ႐ုဗင္၏ အဓိပၸါယ္မွာ “ျမင္ျခင္း”၊ ႐ွိေမာင္၏ အဓိပၸါယ္မွာ “ၾကားျခင္း” ႏွင့္ ေလ၀ိ၏ အဓိပၸါယ္မွာ “ေပါင္းေဘာ္ျခင္း” ျဖစ္သည္။ သူတို႔၏နာမည္အားလံုးက သူခံစားရသည့္ ယာကုပ္၏ ခ်စ္ျခင္းကင္းမဲ့မႈ၌ အေျခခံၿပီး မွည့္ထားသည္။ သားတစ္ေယာက္ေမြးၿပီးတိုင္း ယာကုပ္၏ ခ်စ္ခင္ႏွစ္သက္ျခင္းကို ရရွိၿပီး သူ႔အခ်စ္ကို ရယူႏိုင္လိမ့္မည္ဟု သူအလြန္အမင္း ေမွ်ာ္လင့္ခဲ႔သည္။ သုိ႔ေသာ္ ေလအာ၏ သေဘာထား တျဖည္းျဖည္းေျပာင္းလဲလာၿပီး သူမ၏ စတုတၳေျမာက္သားကို ယုဒ ဟု အမည္ေပးခဲ႔သည္။ အဓိပၸါယ္မွာ “ခ်ီးမြမ္းျခင္း” (း ၃၅)ျဖစ္သည္။ ခင္ပြန္း၏ ခ်စ္ျခင္းကို သူမခံစားရေသာ္လည္း ဘုရားသခင္ သူ႔ကို အလြန္ခ်စ္ေၾကာင္း ယခု သူနားလည္သြားပါၿပီ။
အေပးအယူလုပ္ျခင္းျဖင့္ ဘုရားသခင္၏ေမတၱာကို ကၽြႏု္ပ္တို႔ဘယ္ေတာ့မွ မရယူႏိုင္ပါ။ အေၾကာင္းမွာ ဘုရားေမတၱာသည္ ကၽြႏု္ပ္တုိ႔လုပ္ေဆာင္သည့္၊ ျပဳသည့္ အရာေပၚတြင္ မူမတည္ေသာေၾကာင့္ပါ။ “ငါတုိ႔သည္ အျပစ္ရွိစဥ္ပင္၊ ခရစ္ေတာ္သည္ ငါတို႔အတြက္ေၾကာင့္ အေသခံေတာ္မူသည္ျဖစ္၍၊ ဘုရားသခင္သည္ ငါတို႔ကို အဘယ္မွ်ေလာက္ ခ်စ္ေတာ္မူသည္ကို ငါတု႔ိအားထင္ရွားစြာျပေတာ္မူ၏” (ေရာမ ၅း၈)ဟု သမၼာက်မ္းစာက ေျပာထားသည္။ ဘုရားသခင္၏ ေရွ႕ေတာ္ေမွာက္၌ ေကာင္းကင္ဘံု၏ အေကာင္းဆံုး လက္ေဆာင္ျဖစ္သည့္ ကိုယ္ေတာ္၏အဖိုးတန္သားေတာ္ကို ကၽြႏု္ပ္တို႔ လက္ခံရယူထိုက္ေပ၏။ —

No comments:

Post a Comment