Monday, January 28, 2013

ဘယ္အရာမွာအမ်ားဆံုး သင္.ေငြေၾကးကုိသံုးစဲြ သလဲ?

သင္တုိ႔၏ ဘုရားသခင္ ထာဝရဘုရားသည္ နာမေတာ္ ကိုတည္ေစ ဘုိ႔ရာ ေရြးေကာက္ေတာ္မူေသာ အရပ္၌ စပါး၊ စပ်စ္ရည္၊ ဆီမွစ၍၊ သိုး၊ ႏြားတြင္အဦးဘြားေသာ သားငယ္ဆယ္ဘုိ႔တဘုိ. ကို ေရွ႔ေတာ္မွစားရၾကမည္။ ထုိသို႔ျပဳလွ်င္၊ သင္တုိ႔၏ ဘုရား သခင္ ထာဝရဘုရား ကိုအစဥ္ ေၾကာက္ရြံ႔ရ မည္အေၾကာင္း၊ သင္ရၾကလိမ့္မည္။ (တရားေဟာရာက်မ္း ၁၄း၂၃) ဆယ္ဘုိ႔တဘုိ႔ထားတယ္ဆိုတာ ကြ်န္ေတာ္ရတဲ့၀င္ေငြရဲ့ ပထမဆံုး ၁၀ရာခိုင္ႏူန္းကို ဘုရားသခင္ကို ျပန္ေပးတတ္တဲ့ ၀ိညာဥ္ေရးရာ အက်င့္တခုပဲ ျဖစ္ပါတယ္။ကြ်န္ေတာ္ ၁၀၀ရရင္ ၁၀ဘုရားကို ကို ျပန္ေပးတယ္။ ကြ်န္ေတာ္ ၁၀၀၀ရရင္ ၁၀၀ဘုရားကို ျပန္ေပးတယ္။ ကြ်န္ေတာ္၉၀ရာခိုင္ႏူန္း ကိုပဲယူျပီး ၁၀ရာခိုင္ႏူန္းကိုဘုရား ေပးတယ္။ ဒီလိုဘာေၾကာင့္လုပ္ရပါသလဲ။ ဘုရားကေျပာလို႔ပါပဲ။ ဒီအခ်က္နဲ႔တင္ လံုေလာက္ပါတယ္။ ကိုယ္ကမလုပ္ရင္၊ ဘုရားစကားကို နားမေထာင္တာပဲ ျဖစ္ပါတယ္။ ေနာက္အခ်က္တခ်က္ရွိပါေသးတယ္။ ခရစ္ေတာ္က ေျပာပါတယ္။ အေၾကာင္းမူကား၊ အၾကင္အရပ္၌ သင္တို႔၏ဘ႑ာရွိ၏၊ ထိုအရပ္သို႔သင္တို႔၏ စိတ္ႏွလံုးေရာက္တတ္၏။ (မႆဲ ၆း၂၁) ကြ်န္ေတာ္တုိ.ဆယ္ဖို႔တဖို႔ထားရျခင္းက ဘုရားနဲ႔ပိုျပီး နီးခ်င္လို႔ပဲ ျဖစ္ပါတယ္။ ကိုယ့္ရဲ့ဘ႑ာရွိရာအရပ္မွာ ကိုယ့္ရဲ့ စိတ္ႏွလံုးေရာက္တတ္တယ္လို႔ က်မ္းစာကေျပာပါတယ္။ ကြ်န္ေတာ့္ရဲ့ ေငြေတြကို အိမ္ေအာက္မွာ ျမဳပ္ထားရင္ အဲဒီေနရာကိုပဲ ကြ်န္ေတာ္စြဲလမ္းေနမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ ကြ်န္ေတာ္တုိ. ပိုက္ဆံထားတဲ့ ေနရာမွန္သမွ်ဟာ ကြ်န္ေတာ္တို.အတြက္ အေရးၾကီး တဲ့ ေနရာမ်ား ျဖစ္လာၾကပါတယ္။ ပိုက္ဆံနဲ႔ ပတ္သက္လာရင္ ဘုရားကိုအဦးဆံုးေနရာမွာ ထားျခင္းဟာ " ဘုရားသခင္၊ ကိုယ္ေတာ္ဟာ ကြ်န္ေတာ့္ရဲ့ပထမေနရာမွာ ရွိပါတယ္လို႔ " ေျပာျခင္းပဲ ျဖစ္ပါတယ္။ မိတ္ေဆြရဲ့ ေငြေၾကးကိုဘယ္လိုသံုးတယ္၊မိတ္ေဆြရဲ့အခ်ိန္ကို ဘယ္လိုသံုးတယ္ဆိုတာကို ကြ်န္ေတာ့္ကို ေျပာျပမယ္ဆိုရင္၊ မိတ္ေဆြရဲ့ဘ၀မွာ ဘယ္အရာကအေရးၾကီးဆံုးလဲ ဆိုတာ ကြ်န္ေတာ္ ေသခ်ာေပါက္ ေျပာႏိုင္ပါတယ္။ ကြ်န္ေတာ့္အတြက္ ဘယ္အရာက အေရးၾကီးပါတယ္" လို႔မိတ္ေဆြ ဘယ္လိုပဲေျပာေျပာ၊ မိတ္ေဆြအတြက္ ဘယ္အရာက " အမွန္တကယ္ " အေရးၾကီးတယ္ဆိုတာကို သင္.ေငြေၾကးသံုးစဲြမွဳက သက္ေသျပပါလိမ္.မည္။ ဒီညအတြက္က်မ္းခ်က္က " ဆယ္ဖို႔တဖို႔ ထားရျခင္းဟာ ဘုရားကို အဦးဆံုးေနရာမွာ ထားျခင္းျဖစ္တယ္ " ဆိုတဲ့အခ်က္ကို သြန္သင္ပါတယ္။ " ဘုရားသခင္၊ကိုယ္ေတာ္ဟာ ကြ်န္ေတာ့္ဘ၀အတြက္ နံပါတ္တစ္ေနရာမွာ ရွိပါတယ္" လို႔ ကြ်န္ေတာ္က ေျပာျပီး၊ ေငြသံုးစြဲတဲ့ေနရာမွာ ဘုရားကို ေနာက္ဆံုးထားခဲ့ရင္ ေရွ႕ေနာက္ကိုက္ညီမွဳ မရွိပဲ ျဖစ္ပါလိမ့္မယ္။ ဒီည ေဆြးေႏြးတဲ့အေၾကာင္းအရာက ကိုယ့္ရဲ့အစီအစဥ္ စာရင္းထဲမွာ ဘုရားကဘယ္အစီအစဥ္ ဘယ္ေနရာမွာပါပါသလဲဆိုတာပါပဲ။ ကိုယ့္ရဲ့ ဘ႑ာေငြသံုးစြဲမူဟာ ကိုယ့္ရဲ့အေရးေပးမွဳေတြကို ရုိးရိုးေလး ေဖာ္ျပေနပါတယ္။ ကိုယ့္ရဲ့ဘ႑ာေငြသံုးစြဲမွဳဟာ မိတ္ေဆြရဲ့ ဘ၀မွာ ဘုရားကို ဘယ္အဆင့္မွာထားတယ္လို. ေဖာ္ျပေန တာျဖစ္တယ္လုိ. ေဝမွ်လုိက္ပါတယ္။ ဖတ္ရွုသူအားလံုးအတြက္ ဘုရားေကာင္းၾကီးရွိပါေစ။ ။

No comments:

Post a Comment