Friday, May 4, 2012

ကၽြႏု္ပ္တုိ.ကိုဆန္႔က်င္ေသာ သူမ်ားအား မည္ကဲ့သို႔ ခြင့္လႊတ္ႏုိင္ မည္နည္း။ 
 လူတုိင္း မွားႏုိင္သည္။ လူေတြကိုဆန္႔က်င္ႏုိင္သည္။ အျပစ္လည္းျပဳနုိင္သည္။ ထိုသို႔ေသာ္ ဆန္႔က်င္မႈမ်ားျဖစ္လာေသာအခါ ခရစ္ယန္မ်ားက မည္ကဲ့သို႔တံု႔ျပန္မည္နည္း။ သမၼာက်မ္းစာအရ ကၽြႏု္ပ္တုိ႔ခြင့္လႊတ္ရမည္ျဖစ္သည္။ ဧဖက္ ၄း၃၂ ထဲ တြင္ “အခ်င္းခ်င္းေက်းဇူးျပဳျခင္း၊ သနားစံုမက္ျခင္း၊ ဘုရားသခင္သည္ ခရစ္ေတာ္ေၾကာင့္ သင္တုိ႔၏အျပစ္ကို လႊတ္ေတာ္မူသကဲ့သို႔ အခ်င္းခ်င္းအျပစ္လႊတ္ျခင္းရွိၾကေလာ့”ဟုေဖာ္ျပ ထားသည္။ ထိုနည္းတူ၊ ေကာေလာသဲ ၃း၁၃ ထဲတြင္ “တေယာက္၌ တေယာက္အျပစ္တင္ စရာအခြင့္ရွိလွ်င္ အခ်င္းခ်င္း သည္းခံ၍ အျပစ္ကိုလႊတ္ၾကေလာ့။ ခရစ္ေတာ္သည္သင္တုိ႔၏ အျပစ္ကို လႊတ္ေတာ္မူသကဲ့သို႔၊ ထိုနည္းတူျပဳၾကေလာ့” ဟုေဖာ္ျပထားပါသည္။ အဓိကေဖာ္ ျပလိုေသာအခ်က္သည္ ဘုရားသခင္သည္ ကၽြႏု္ပ္တုိ႔ကို ခြင့္လႊတ္သည့္နည္းတူ ကၽြႏု္ပ္တုိ႔သည္ အခ်င္းခ်င္း ခြင့္လႊတ္ ရမည္ျဖစ္သည္။ ကၽြႏု္ပ္တုိ႔သည္အဘယ္ေၾကာင့္ ခြင့္လႊတ္ ရမည္နည္း။ အေၾကာင္းမွာ ကၽြႏု္ပ္တုိ႔သည္ခြင့္လႊတ္ျခင္း ခံခဲ့ရၾကေသာေၾကာင့္  ျဖစ္သည္။

ကၽြႏု္ပ္တုိ႔အေပၚျပစ္မွားေသာသူမ်ားသည္ ၀မ္း နည္းေၾက ကြဲျခင္းႏွင့္ေနာင္တ တရားျဖင့္လာေသာအခါ သူတုိ႔ကိုခြင့္လႊတ္ရန္ လြယ္ကူသည္။ သမၼာက်မ္းစာက ကၽြႏု္ပ္တုိ႔ အေပၚျပစ္မွားေသာ သူမ်ားကို အေျခအေနေပၚ မၾကည့္ဘဲ ခြင့္လႊတ္ရန္ ေျပာထားသည္။ ခြင့္လႊတ္ျခင္းမရွိေသာလူတစ္ဦးသည္ ခါးသီးမႈ၊ နာက်င္မႈႏွင့္ အမ်က္ေဒါသမ်ားကိုျပသ ေနလွ်င္ ထိုသူတုိ႔စစ္မွန္ေသာခရစ္ယာန္ လကၡဏာကိုထင္ရွားေစႏုိင္မည္မဟုတ္ေပ။ ပဌနာ ေတာ္ထဲတြင္ သူတပါးသည္ ကၽြႏု္ပ္တုိ႔ကိုျပစ္မွားေသာ အျပစ္မ်ားကို အကၽြႏု္ပ္သည္ လႊတ္ ကဲ့သို႔အကၽြႏု္ပ္အျပစ္မ်ား ခြင့္လႊတ္ေတာ္မူပါဟု ကၽြႏု္ပ္တုိ႔ေတာင္းေလွ်ာက္ၾကသည္ (မႆဲ ၆း၁၂)။
 သခင္ေယရႈက မႆဲ ၆း၁၄-၁၅ ထဲတြင္ ဤသို႔ေဖာ္ျပထားပါသည္။ “သင္တုိ႔သည္ သူတပါးတုိ႔၏အျပစ္ကို လႊတ္လွ်င္၊ ေကာင္းကင္ဘံု၌ရွိေတာ္မူေသာသင္တုိ႔အဘသည္ သင္တုိ႔အျပစ္ကိုလႊတ္ေတာ္မူမည္။ သင္တုိ႔သည္သူတပါးတုိ႔၏ အျပစ္ကိုမလႊတ္လွ်င္၊ သင္တုိ႔အဘသည္သင္တုိ႔၏အျပစ္ကို လႊတ္ေတာ္မမူ”ဟုေဖာ္ျပထားပါသည္။ မႆဲ ၆း၁၄-၁၅ ထဲတြင္ ေဖာ္ျပခ်က္အရ အျခားေသာသူမ်ားကိုခြင့္ မလႊတ္တတ္ေသာသူသည္ သူတုိ႔ကိုယ္တုိင္ကဘုရားသခင္၏ ခြင့္လႊတ္ျခင္းမရေသာသူမ်ားျဖစ္ၾကသည္ကိုထင္ရွာလ်က္ရွိသည္။ကၽြႏု္ပ္တုိ႔သည္ ဘုရားသခင္၏အမိန္႔ေတာ္ကိုနာခံျခင္းမရွိေသာအခါတုိင္းတြင္ သူ႔ကိုျပစ္မွားျခင္းျဖစ္သည္။ ကၽြႏု္ပ္တုိ႔သည္ လူတစ္ဦးေပၚတြင္ အျပစ္ျပဳေသာအခါတုိင္းတြင္ သူတုိ႔အေပၚ၌သာအျပစ္ျပဳျခင္းမဟုတ္ဘဲ ဘုရားသခင္ေပၚတြင္လည္းအျပစ္ျပဳျခင္းျဖစ္ သည္။ ကၽြႏု္ပ္တုိ႔၏အျပစ္အားလံုးကိုဘုရားသခင္ကခြင့္လႊတ္သည့္အေၾကာင္းကိုကၽြနု္ပ္တုိ႔ စဥ္းစားေသာအခါ ထိုေက်းဇူးတရားကိုအျခားသူမ်ား အေပၚမျပဳဘဲေနျခင္းသည္တရားေသာ အမႈမဟုတ္သည္ကုိ ကၽြႏု္ပ္တုိ႔သိရွိနားလည္ၾကသည္။ ကၽြႏု္ပ္တုိ႔ေပၚတြင္ လူေတြျပဳေသာ အျပစ္ထက္ဘုရားသခင္အေပၚကၽြႏု္ပ္တုိ႔ျပဳေသာအျပစ္ကပို၍ႀကီးမားသည္။ ဘုရားသခင္က ကၽြႏု္ပ္တုိ႔ႀကီးမားေသာအျပစ္မ်ားကိုခြင့္လႊတ္လွ်င္ ကၽြႏု္ပ္တို႔အေပၚအနည္းငယ္သာျပစ္မွား ေသာသူမ်ားကို ကၽြႏု္ပ္တုိ႔အဘယ္ေၾကာင့္ခြင့္မလႊတ္နုိင္ဘဲေနရမည္နည္း။ ဤအေၾကာင္း ႏွင့္ပတ္သက္ၿပီး မႆဲ ၁၈း၂၃-၃၅ ထဲတြင္ သခင္ေယရႈေဖာ္ျပထားေသာပံုဥပမာသည္ အလြန္ေကာင္းေသာ ဥပမာတစ္ခုျဖစ္သည္။ ကၽြႏ္ုတုိ႔သည္ဘုရားသခင္ထံလာေသာအခါ ဘုရားသခင္က ခြင့္လႊတ္ေပးသည္ (၁ေယာ ၁း၉)။ ကၽြႏု္ပ္တုိ႔သည္ လူေတြအေပၚအကန္႔ အသတ္မရွိခြင့္လႊတ္ရမည္ျဖစ္သည္။ အေၾကာင္းမွာ ဘုရားသခင္၏ခြင့္လႊတ္ျခင္း တရား သည္ အကန္႔အသတ္မရိွေပ (လုကာ ၁၇း၃-၄)။

No comments:

Post a Comment