Saturday, October 13, 2012

ကယ္တင္ေသာဘုရားရွင္

 Dr.တင္ေမာင္ထြန္း


လူသည္ လြန္စြာထူးဆန္းေသာသတၲ၀ါျဖစ္သည္။ မည္သည့္အရာကိုမွ် လြယ္ လင့္တကူ မယုံၾကည္တတ္ေပ။ သိပၸံပညာထြန္းကားေနေသာ အခ်ိန္ကာလျဖစ္၍ လူ သည္အေၾကာင္းအရာတစ္ခုကို လက္ေတြ႕ က်က်ထိေတြ႕ သိျမင္ခံစားၿပီးမွသာ လက္ခံယုံၾကည္ တတ္ၾကသည္။ မိမိတို႔၏ဦးေႏွာက္အသိပညာကို အေျခထားစဥ္းစားၿပီး အသက္ရွင္ တတ္ေသာ လူသည္ ဘုရားဟူေသာ ပုဂိၢဳလ္ေတာ္ျမတ္ကိုမ်က္စိျဖင့္ မျမင္ ရေသာ္လည္း မေႏွာအာရုံအသိႏွင့္ ႏွလုံးတြင္းမွခံစားၿပီး သက္၀င္ယုံၾကည္ ကိုးစား ကာ အေလးထားအသက္ရွင္ၾကသည္မွာ သဘာ၀တရားထက္ေက်ာ္လြန္ေသာ ထူး ဆန္းအ့ံဘြယ္အမွဳတစ္ခု ပင္ျဖစ္ေပသည္။ ေလာကတြင္ သဘာ၀တရားအမ်ားရွိၾက သည္ျဖစ္ ရာ သဘာ၀တရားတ္ိုင္းက ေလာကုတၲရာက႑တြင္ သုခခ်မ္းသာခံစားႏိုင္
ေရးအတြက္ ယေန႔ပစၥဳပၸန္ကာလအသက္ရွင္မွဳကို သတိျပဳၾကဖို႔ရန္ အသိေပးႏိုးေဆာ္ထားၾကပါသည္။ လူမွန္လွ်င္ကြာျခားမွဳမရွိ
(လု၊ ၁၆း၁၉-၃၁)တြင္လူႏွစ္ဦးကိုေတြ႕ရသည္။ တစ္ဦး ကေငြေၾကး ဥစၥာပစၥည္း ၾကြယ္၀ျပည့္စုံေသာသူေဌးျဖစ္ၿပီး က်န္တစ္ဦးကလာဇရု အမည္ရွိဆင္းရဲသားျဖစ္သည္ သူေဌးသည္ နီေမာင္းေသာ အ၀တ္ ကို၀တ္၍ ေန႔တိုင္းကာမဂုဏ္စည္းစိမ္၌ေပ်ာ္ေမြ႕ ကာေလာကီ အေရး ကိုသာစဥ္းစားအသက္ရွင္ေနေၾကာင္း ေတြ႕ရသကဲ့သို႔ လာဇရုမွာ
မူ စားစရာမဲ့ငတ္မြတ္လၽွ်က္ သူေဌးစားပြဲမွ က်ေသာ အစာကို စားရ အံ့ေသာ ငွါ ေတာင့္ တစိတ္ႏွင့္ သူေဌးအိမ္တံခါး နားတြင္ေနေ ၾကာင္းေတြ႕ ရသည္။ထိုနည္းတူေလာကတြင္ လူခ်င္းတူေသာ္ လည္း ေလာကီက႑၌အေျခအေနမတူညီပဲ ကြာျခားမွဳရွိၾကေပသည္
တခ်ိဳ႕ကပညာတတ္သည္။ တစ္ခ်ိဳ႕ကပညာမဲ့သည္။ တစ္ခ်ိဳ႕ကဆင္းရဲၾကသည္။ တစ္ခ်ိဳ႕ကခ်မ္း သာၾက သည္   ေလာက၌ အသက္ရွင္စဥ္ ဤမတူညီမွဳမ်ားရွိလင့္ကစား အဆုံး တစ္ေန ႔တြင္ ကြာျခားမွဳမရွိေၾကာင္းနားလည္ရသည္။ သူေဌးသည္တစ္ေန႔ေသာ
အခါ ေသဆုံးရသကဲ့သို႔ ဆင္းရဲသားလာဇရုလည္း ေသ ဆုံး ရေၾကာင္းေတြ႕ ရသည္။ တမလြန္အက်ိဳးရလဒ္ကြာျခား
သူေဌးသည္ေလာက၌အသက္ရွင္စဥ္ စည္းစိမ္ခံစားရ၍ သက္သာ မွဳကိုရေသာ္ လည္းေသလြန္ၿပီးသည့္ေနာက္ မရဏာႏိုင္ငံ ၌ ျပင္း စြာ ေသာေ၀ဒနာကိုခံစားရေၾကာင္း ေတြ႕ရသည္။ လာဇရုအမည္ရွိသူ ဆင္းရဲသားမွာမူ ေလာက၌ဆင္းရဲငတ္မြတ္၍ ဒုကၡ ေ၀ဒနာမ်ိဳးစုံ ခံရေသာ္လည္း တမလြန္၌သက္သာျခင္းကိုရေၾကာင္းေတြ႕ရသည္။ လူ
သည္ေလာကီက႑၌သာအသက္ရွင္၍ အဆုံးသတ္ရမည္ မဟုတ္ေပ။ ေလာကုတၲရာ ကိုလည္း ခရီးဆက္ရဦး မည္ျဖစ္သည္   ေလာက၌မည္မွ်ပင္ၾကြယ္၀ျပည့္စုံ၍ ေကာင္း က်ိဳးမဂၤလာ အျဖာျဖာ ကိုခံစားရပါေစ၊ တမလြန္၌အပါယ္ငရဲတြင္ ျပင္းစြာေ၀ဒနာခံစား
ရမည္ဆိုပါက မည္မွ်အက်ိဳးဆုံးရွဳံးမည္နည္း။ ယေန႔ကၽြႏု္ပ္တို႔ အသက္ရွင္ေနၾကေသာ ပစၥဳပၸန္ကာလသည္ သခၤါရျဖစ္ေသာ္ လည္း ေသၿပီးသည့္ေနာက္ ေရာက္ၾကရမည့္ ေလာကုတၲရာ(တမလြန္ခရီး)သည္ တဒဂၤမဟုတ္သည့္ ထာ၀ရကာလျဖစ္ေပသည္။ ဘာသာတရား
ေလာကတြင္ ဘာသာတရားမ်ားစြာရွိပါသည္။ ဘာသာတရားတိုင္းက လူ႔ အသက္တာအေျခအေနကို မီးေမာင္းထိုးျပေနပါသည္။ မေကာင္းေသာအက်င့္အႀကံ အျပဳအမူတို႔ကိုေရွာင္ ၍ ေကာင္းေသာ အသက္တာ၌ရွင္သန္ဖို႔ သတိေပးႏိုးေဆာ္ပါ သည္။ လူသည္ေကာင္း မေကာင္း သိေသာဥာဏ္အေပၚ အေျခထား၍ မေကာင္းသည္
ႏွင့္ေကာင္းသည္ကိုခြဲျခားသိေသာ္ျငားလည္းလက္ေတြ႕မက်င့္သုံးႏိုင္၊မေကာင္းသည္
ကိုသိလ်က္ႏွင့္မေရွာင္ႏိုင္၊ ေကာင္းသည့္အရာကိုသိလ်က္ႏွင့္လည္း မလုပ္ႏိုင္သည္ မွာ လူ၏မျပည့္စုံေသာ အားနည္းခ်က္ေပတည္း။   ေကာင္းေသာအသက္ရွင္မွဳတို႔အ တြက္ တမလြန္ တြင္ေကာင္း က်ိဳးခ်မ္းသာကို ခံစားရဖို႔ရွိသလို မေကာင္းေသာက်င့္ႀကံ
ျပဳမူအသက္ရွင္မွဳအတြက္ တမလြန္တြင္အပါယ္ငရဲ ၌ ျပင္းျပစြာ ေ၀ဒနာခံစားရမည္ ျဖစ္သည္။ မေႏွာ အာရုံ အသိက လူတြင္ရွိသည္ျဖစ္၍ တမလြန္အေရးကိုစဥ္းစားတိုင္း လူ
သည္ စိတ္ရတက္မေအးႏိုင္ရေလာက္ေအာင္ျဖစ္ေနပါသည္။ ဘာသာတရားကလူကို အပါယ္ငရဲမွမကယ္ႏိုင္ပါ။ ဘာသာတရား ကလူကိုမိမိအေျခအေနမွန္ကို သိဖို႔ရန္မီး ေမွာင္ထိုးျပသည္သာမက အပါယ္ငရဲမွကယ္တင္ႏိုင္ေသာဘုရားရွင္ကို ကိုးစားအမွီျပဳ
ဖို႔ရန္ညြန္ျပေနပါသည္။ ေမတၲာေတာ္ရွင္ ဘာသာတရားႏွင့္ ဘုရားသည္မ်ားစြာကြဲျခားပါသည္။ ဘာသာတရား၌အသက္
မရွိပါ။ ဘုရားဟူသည္ ေမတၲာေတာ္ရွင္ျဖစ္ရုံမွ်မက အသက္ ရွင္ေတာ္မူေသာ ပုဂိၢဳလ္ ေတာ္ျမတ္လည္းျဖစ္သည္။ လာဇရုသည္ ေလာကီအသက္ရွင္စဥ္ အသက္ရွင္ေတာ္
မူေသာဘုရားကို သိရွိယုံၾကည္ကိုးစားေသာသူျဖစ္ေၾကာင္း နားလည္ရသည္။ အေၾကာင္းမွာ လာဇရုေသာေသာအခါ သူ၏၀ိညာဥ္ကို ေကာင္းကင္တမန္တို႔က လာ ေရာက္ေခၚ ယူသြားေၾကာင္းေတြ႕ရသည္။ သူေဌးသည္ အသက္ရွင္စဥ္က ဘာသာတ ရားကိုသိပါသည္။ အာျဗဟံ၏အေၾကာင္း ကိုလည္းသူသိပါသည္။ သို႔ေသာ္ထာ၀ရဘုရားကို ပမာဏ မျပဳ။ ေလာကီကာမဂုဏ္စည္းစိမ္ ၌ ေန႔စဥ္ခံစားေပ်ာ္ေမြ႕ေရးကိုသာ အေလးထားေသာေၾကာင့္ ေသလြန္ေသာအခါသူေဌး၏၀ိညာဥ္အား ေကာင္းကင္တ မန္မ်ားက လာေရာက္ေခၚယူျခင္းမရွိသျဖင့္ မရဏာႏိုင္ငံသို႔ေရာက္ရွိ သြားကာ ျပင္းစြာေ၀ဒနာခံစားရေၾကာင္း ေတြ႔ရသည္။
သူေဌးသည္ တမလြန္ေရာက္ၿပီးမွ ေနာင္တရ၍ မိမိညီမ်ားအတြက္ စိတ္ပူ ေၾကာင္း ေတြ႕ရသည္။ သို႔ေသာ္သူေဌး၏ေနာင္တ သည္ေနာက္ က်သြားၿပီျဖစ္သည္။
တမလြန္၌ေကာင္းက်ိဳး ခ်မ္းသာခံ စားႏိုင္ဖို႔ရန္အသက္ရွင္ စဥ္အခ်ိန္၌သာကၽြႏု္ပ္တို႔တြင္ ေရြးခ်ယ္စဥ္းစား ဆုံးျဖတ္ပိုင္ခြင့္ ရွိပါသည္။ယေန႔ကၽြႏ္ုပ္တို႔၏ အသက္တာအာမခံခ်က္
သည္ အဘယ္အရာေပၚ၌ တည္ရွိပါသနည္း။ သခင္ခရစ္ေတာ္၏ စကားအေပၚ၌တည္မွီေနပါက တမလြန္အတြက္စိတ္ခ်ႏိုင္ပါသည္။ “ငါသည္ သမၼာတရား၊ အသက္၊လမ္းခရီးျဖစ္၏။ ငါ့ကိုအမွီမျပဳလွ်င္ အဘယ္သူမွ် ခမည္းေတာ္ထံသို႔ မေရာက္ႏိုင္ေၾကာင္း” သတိေပး ပါသည္။ (ေယာ ၁၄း၆)။ သခင္ေယရွဳကမိမိကိုယုံၾကည္သူမ်ားႏွင့္
ကပ္ကမာၱကုန္သည့္တိုင္ေအာင္ အတူရွိမည္ဟု ဂတိေပးပါသည္။
ျမည္းစမ္းသိမွတ္ယုံၾကည္ပါ သခင္ေယရွဳက “ငါ့ကိုေခၚေလာ့၊ ငါထူးမည္ ။ငါ့ကိုယုံၾကည္ေသာသူသည္ ေသ လြန္ေသာ္လည္း ရွင္လိမ့္မည္” ဟုမိန္႔ေတာ္မူပါသည္။ သခင္ေယရွဳကို အသက္တာ၌ ယုံၾကည္ကိုး စားႏိုင္ဖို႔ရန္ သက္ေသရလိုပါက ကိုယ္ေတာ္၏နာမ၌ေခၚၾကည့္ပါ။ ကိုယ္
ေတာ္သည္အမွန္တကယ္ အသက္ရွင္ေတာ္မူေသာဘုရားျဖစ္ပါက ကၽြန္ေတာ္ကၽြန္မ ၏အသက္တာကို ဤမည္ေသာျပသနာအခက္ခဲမွ ကယ္မ၍ သက္ေသထူပါဟု ဆုေတာင္းၾကည့္ပါက ကိုယ္ေတာ္ သည္ထူး၍ အသက္ရွင္ေၾကာင္းသက္ေသကို ျပလိမ့္မည္ျဖစ္သည္။
ကၽြႏု္ပ္တို႔၏အသက္တာ၌ ကိုယ္ေတာ့္အားကိုယ္တုိင္ျမည္းစမ္း၍ သက္ေသခံ စားရၿပီး ကယ္တင္ရွင္အျဖစ္လက္ခံယုံၾကည္မည္ဆိုပါက ကိုယ္ေတာ္သည္ကၽြႏု္ပ္တို႔ႏွင့္အတူရွိမည္ျဖစ္သည္။ ၄င္းအျပင္ ေန႔စဥ္အသက္တာ၌လည္း ကိုယ္ေတာ္အတူပါ
ရွိေၾကာင္း သက္ေသကို ကၽြႏုပ္တို႔အားျဖင့္ထင္ရွားေစမည္ျဖစ္ပါသည္။ ထို႔ေၾကာင့္ လူ သည္ယခုဘ၀အသက္ရွင္ၿပီး အဆုံးသတ္သြား မည္မဟုတ္ေၾကာင္း၊ ေနာင္ဘ၀၌ ဆက္လက္ရွင္သန္ရန္ရွိေသေ ၾကာင္း၊ သခင္ေယရွဳကိုယုံၾကည္၍ အသက္ရွင္သူတုိ႔
အတြက္၊တမလြန္၌ ထာ၀ရဘုရားႏွင့္အတူသုခခ်မ္းသာကို ခံစားႏိုင္ေၾကာင္း သတိ ျပဳဆင္ျခင္လ်က္ မိမိတို႔အသက္တာ ကိုျပင္ဆင္ၿပီး အသက္ရွင္ၾကပါမည့္အေၾကာင္း
ေမတၲာႏွင့္အသိေပးေ၀ငွလိုက္ပါသည္။

No comments:

Post a Comment